Terug naar het overzicht

60 jaar getrouwd!

Links de bruidegom, in het midden de bruid met een bos bloemen, rechts de burgemeester.
Foto: Barend Hoekstra

Gefeliciteerd! Meneer en mevrouw Deken-Buis uit Oosterblokker vierden deze week hun 60-jarig huwelijksjubileum. In 1964 leerden ze elkaar kennen in café De Landbouw in Hoogkarspel. Na anderhalf jaar trouwden ze en gingen ze wonen in Oosterblokker. Waar ze nu dus al 60 jaar gelukkig zijn. Burgemeester Diepstraten ging bij het bruidspaar op bezoek om hen te feliciteren met dit mooie jubileum.