Vanmorgen om 3.28 uur is er een grote brand ontstaan bij een restaurant aan de Blokdijk in Wijdenes. Daarom is de N506 op dit moment afgesloten. De brandweer is nog bezig met blussen.
In de omgeving Oosterblokker/Westwoud kan overlast zijn van stank door de brand. Heeft u hier last van, sluit dan ramen en deuren en zet de mechanische ventilatie uit.