Het was een heel gezellig en zonnig kermisweekend in Venhuizen. Zaterdag liep burgemeester Bram Diepstraten een rondje over de kermis met de bewoners van De Bosman. Er werd volop genoten van het ballengooien, suikerspinnen en oliebollen. Traditiegetrouw stond Pinkster 3 in het teken van de Harddraverij. Het was een zonovergoten dag met veel gezelligheid en een spannende race. Burgemeester Diepstraten was er ook bij en deelde de prijzen uit aan de winnaars.
Foto’s Harddraverij: Het Beeldteam. Foto’s kermis: Foto Hoekstra.