De gemeente Drechterland organiseert vrijdag 19 juni weer de jaarlijkse veteranenbijeenkomst. Tijdens de bijenkomst zijn veteranen uit onze gemeente vanaf 17.30 uur van harte welkom in de Voertuigenloods in Oosterblokker. Zoals altijd staan ontmoeting, erkenning en onderlinge verbondenheid centraal. U kunt rekenen op een rondleiding en natuurlijk ook de traditionele Blauwe Hap en inspirerende verhalen.
Heeft u de uitnodiging voor onze jaarlijkse veteranenbijeenkomst al ontvangen maar u nog niet opgegeven? Aanmelden kan nog tot 10 juni via bestuurssecretariaat@drechterland.nl of telefonisch via (0228) 352 352.