Meteen melden

  • stoeptegel los?
  • lantaarnpaal kapot?
  • parkeeroverlast/fout parkeren?
  • is er een putdeksel verdwenen?
  • heeft u een mening over het groenonderhoud in uw straat?
  • Schade aan eigendom gemeente?
  • doe dan online uw melding
  • verstopte put of riool. Buiten kantoortijd? Zie Rioolproblemen
  • onveilige situatie in het verkeer of een melding van continue hoge snelheden? Zie melding verkeer

Online uw melding doen  

Via de Fixi app melden 

U kunt ook een melding doen met de Fixi-app op uw smartphone. In de app kunt u meldingen volgen en ontvangt u updates over uw eigen melding(en). U kunt de Fixi-app gratis downloaden in de Appstore en Google Playstore:

Hoe lang duurt het

Ernstige problemen lossen we snel op. Minder dringende zaken plannen we in.

Storing openbare verlichting

Vaak heeft een storing aan meerdere lantaarnpalen te maken met problemen met het kabelnetwerk. De gemeente is voor een deel eigenaar van het kabelnetwerk, voor het andere deel is de netwerkbeheerder dit (zoals Liander). De gemeente probeert zo snel mogelijk de storing te verhelpen, maar is afhankelijk van de netwerkbeheerder en de meetdienst.

Telefonisch melden

U kunt ons ook bellen. Telefoon (0228) 352 352

Wij zijn telefonisch bereikbaar op:

  • maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur

Buiten kantoortijd, geen spoed? Bel de politie op 0900-8844

Bij calamiteiten belt u 112

Wie is er verantwoordelijk?

Twijfelt u over de verantwoordelijke voor een bepaalde weg of straat? Op de website van Rijkswaterstaat kunt u precies zien wie er verantwoordelijk is:

Naar de website van Rijkswaterstaat